محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


انیمیشن خرگوش شعبده باز یک فیلم کوتاه پویانمایی کامپیوتری آمریکایی محصول سال 2008 توسط پیکسار است که قبل از فیلم بلند آنها WALL-E در سینماها به نمایش درآمد. داستان کوتاه درباره پرستو، شعبده‌بازی است که سعی می‌کند نمایشی اجرا کند، اما خرگوشش، الک، تا زمانی که هویج خود را به دست نیاورد، با او همکاری نمی‌کند. این کوتاه ادای احترامی پر از تهوع به کارتون های کلاسیکی مانند تام و جری و لونی تونز و همچنین آثار تکس اوری است. Presto توسط داگ سویتلند، انیماتور کهنه کار پیکسار نوشته و کارگردانی شد، در اولین کارگردانی خود با داستانی به نویسندگی تد ماتوت، والری لاپونت و جاستین رایت.

ایده اولیه برای کوتاه مدت یک شعبده باز بود که یک خرگوش را که از ترس صحنه رنج می برد در کار خود گنجاند. این بسیار طولانی و پیچیده در نظر گرفته شد و این ایده دوباره کار شد. برای طراحی تئاتری که در پرستو به نمایش درآمد، فیلمسازان برای ایده‌های طراحی صحنه از چندین خانه اپرا و تئاتر دیدن کردند. هنگام تلاش برای متحرک کردن تماشاگران 2500 تماشاچی تئاتر، مشکلاتی به وجود آمد. این خیلی گران تلقی شد و با نشان دادن پشت تماشاگران حل شد.

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

واکنش‌ها به فیلم کوتاه مثبت بود، و منتقدان انتشار رسانه‌های خانگی فیلم WALL-E آن را یک ویژگی خاص لذت‌بخش می‌دانستند اگرچه در بلوری بعدی Criterion 4K گنجانده نشد). Presto نامزد جایزه Annie و جایزه اسکار شد. در سال 2008 در نمایش انیمیشن نمایش ها گنجانده شد.

طرح

شعبده باز دوران وودویل، پرستو دی جیوتاژیون[a] به خاطر هت تریکی که در آن خرگوش خود الک اعظم[b] را از کلاه بالایی خود بیرون می آورد، مشهور است. الک گرسنه و عصبانی در قفسی محبوس شده است و نمی تواند به هویج خود برسد.[3] پس از بازگشت پرستو از خوردن یک وعده غذایی، او شروع به تمرین عمل خود با الک می کند و نشان می دهد که کلاه بالایی او به طور جادویی به کلاه جادوگری متصل است که در پشت صحنه با الک نگهداری می شود. هر چیزی که به هر یک از کلاه ها وارد شود از کلاه دیگری بیرون می آید.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک جدید و فیلم عاشقانه خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

پرستو که قصد دارد به الک غذا بدهد، متوجه می شود که نمایش او در حال شروع است و به جای آن روی صحنه می رود. الک تا زمانی که هویج را به او ندهند از همکاری در این عمل امتناع می ورزد و کلاه ها را به طرق مختلف بر علیه پرستو می چرخاند که منجر به درجات فزاینده ای از تحقیر می شود، مثلاً به او اجازه می دهد انگشتش را در تله موش بگیرد و به چشم خود ضربه بزند. یک تخم‌مرغ، و سرش را در یک محور تهویه مکیده کنید. هر یک از این بدبختی ها توسط مخاطب به عنوان بخشی از عمل تفسیر می شود. پرستو در همان زمان به دشمنی با الک ادامه می‌دهد، ابتدا هویج را به گل تبدیل می‌کند و بعداً آن را با تکه‌ای از نردبان خرد می‌کند و در نتیجه الک دست پرستو را از طریق کلاه جادوگر به پریز برق می‌چسباند.

پرستو که از رفتار الک خسته شده است، پشت صحنه به دنبال او طوفان می کند، اما مجموعه ای از وسایل آویزان صحنه را رها می کند و پایش را در یک طناب تقلبی گیر می دهد. او به فضای پرواز بالای صحنه کشیده شده است. وقتی پایش شل می‌شود، می‌افتد و خود را در خطر له شدن می‌بیند که هم توسط پایه‌ها و هم توسط پیانویی که در حال سقوط است، له شود. با درک این موضوع، الک از جادوی کلاه ها برای نجات پرستو استفاده می کند و تایید وحشیانه تماشاگران را برای هر دوی آنها به دست می آورد. پرستو با قدردانی هویج را به الک می‌دهد (با استفاده از مهارت‌های شعبده‌بازی برای بازگرداندن آن به شکل اولیه‌اش) و شروع به دادن صورت‌حساب دوم روی پوسترهای تبلیغاتی این عمل می‌کند.

فیلم عاشقانه هندی دوبله فارسی و فیلم عاشقانه کره ای دوبله فارسی نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

داگ سویتلند اولین کارگردانی خود را با بازی Presto انجام داد. Sweetland صداگذاری بدون دیالوگ را برای هر دو شخصیت فیلم فراهم می کند. او این فیلم را در آغاز سال 2007 عرضه کرد و در اواخر سال تولید را آغاز کرد و در می 2008 آن را به پایان رساند. قالب مبتنی بر گگ Presto به شدت تحت تأثیر کارتون های کلاسیک قرار گرفت. کارتون های Looney Tunes به کارگردانی Tex Avery تأثیر زیادی داشتند و الک به راحتی با Bugs Bunny مقایسه می شد. تام و جری، برادران مارکس، و چارلی چاپلین از دیگر تأثیرات آن می‌توان به این موضوع اشاره کرد. طراحی شخصیت برای Presto بر اساس ویلیام پاول بود.

 

سناریوی اصلی برای این فیلم کوتاه شامل یک شعبده باز بود که پس از اینکه خرگوش قبلی او را ترک کرد، خودنویسی را که در جستجوی خرگوش است در عمل خود گنجانده است. از آنجایی که خرگوش جدید از ترس صحنه رنج می برد، عوارض ایجاد می شود. سویتلند آن را با طرح فیلم A Star Is Born مقایسه کرد. این ایده به دلیل طولانی بودن و پیچیده بودن دوباره مورد بررسی قرار گرفت و گفتن آن سه دقیقه بیشتر طول کشید.

 

برای دستیابی به محیطی بسیار رسمی، سازندگان فیلم به خانه اپرای سلطنتی در لندن، خانه اپرای پاریس و تئاترهای کلاسیک وودویل مانند Geary در سانفرانسیسکو - که گروه در یک تور از آن ها رفتند - برای ایده های طراحی صحنه نگاه کردند. متحرک سازی 2500 تماشاگر تئاتر حتی با کمک نرم افزار MASSIVE که جمعیت زیادی را تولید می کند، پیشنهاد گران قیمتی بود.

 

پیشنهادات اولیه نشان دادن برش‌های تنها بخش کوچکی از مخاطبان بود، اما اثر کامل تنها با نشان دادن پشت مخاطب به دست می‌آمد.[1] برای صرفه جویی در زمان، بیشتر مدل های مخاطب از فیلم قبلی پیکسار، Ratatouille به عاریت گرفته شد. علاوه بر این، بدن پرستو (از گردن به پایین) وکیل اسکینر است، و هویج یکی از بسیاری از لوازم غذایی آن فیلم بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: دو شنبه 25 ارديبهشت 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com